10 de junio de 2011

MAPA DE LOS CAMINOS DE MONCOFA DE LOS AÑOS 1990
























En aquest mapa del terme de Moncofa podem apreciar, els diferents camins més importants.

Correspon a un mapa del Moncofa dels anys "90" aproximadament.

L'agafe com a referència, perquè està amb color i tenim algunes fotos per tindre punts d'orientació.

Posteriorment aniré ficant les parts del terme una per una, amb els motors i les cenies que hi havien més representatives de cada sector, partida o polígon, degudament contrastades en l'Ajuntament.

2 comentarios:

mitxel dijo...

Bon mapa i clar. M'agradaría que la gent jove conega també, alguns camins ja desapareguts com el de Pedra Roja. Era la lloma des de Nules fins al cami del grau per baix del serratelles de la part nort, que tampoc està al mapa. Pepe ara m'gradaría que ficares el de les partides, també molt interessant. També tenim noms de partides que han desaparegut com la Rapita. Beniesma, és un nom de partida i de camí molt nostre i que va constituir una agrupació d'unes poques viviendes.

moncofa y sus tradiciones dijo...

Pers supossat que el tinc i a demés contrastat con he dit en l'Ajuntament.
Ho ficaré dins d´uns dies, ja que estic fent un treballs que ja tinc localitzats tots el motors de rec, que hi havien en Moncofa, com també la majoria de senies.Aixó serà un altra història.